Forum www.galantklub.fora.pl Strona Główna www.galantklub.fora.pl
Forum sympatyków mitsubishi galanta i legnum VR4
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z hydraulicznymi regulatorami zaworów (szklankami)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.galantklub.fora.pl Strona Główna -> Sprawy techniczne EAxA/W
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cubalibre




Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:55, 10 Gru 2011    Temat postu: Problem z hydraulicznymi regulatorami zaworów (szklankami)

Witam.
Mam problem z hydraulicznymi regulatorami zaworów a właściwie z jednym w "żelatynie" EA5W z silnikiem 6A13 manual 99r przed liftem. Wiem, wiem, sam jestem zdziwiony, bo mam auto po dziadku z Brukseli, wszystkie wpisy w książce serwisowej podbijał ten sam salon, który podbił homologację fabryczną, najechane raptem 171tkm (od 105tkm w moich rękach), regularnie co 10tkm lałem niemieckiego Castrola 10W40
i stało się Sad
Na zimnym silniku zaczęła klepać jedna szklanka, stopniowo coraz mocniej i dłużej, ale przechodziło, jak silnik się podgrzał.
Pewnego razu przeciągnąłem "żelatynkę" do końca białego pola na obrotomierzu do 4 biegu i po zatrzymaniu stwierdziłem, że owa szklana, co klepała na zimnym silniku teraz klepie na gorącym Sad
Od tamtej pory wszystko jest ok jak jadę spokojnie, tzn tak do obrotów 4 tyś/min a jak przypapram mu po obrotach, to znowu klepie.
Muszę dodać, że w tzw. miedzy czasie jeden raz zalałem inny olej, motul 6100 turbolight 10W40, ale nie podobało mi się jak na nim pracuje i po 2tkm dolałem preparat CERATEC niemieckiej firmy LIQUI MOLY,
ale dalej pracował głośniej niż na Castrolu i wreszcie po 5tkm go spuściłem i wróciłem do castrola magnateca 10W40 - nie pomogło.
O co kaman - pomóżcie.
Hejj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek79




Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:03, 11 Gru 2011    Temat postu:

witam żaden olej nie pomoże na z użyte popychacze, jedynie wymiana na nowe przywróci ciszę pod maską
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GALANTV6




Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:18, 06 Wrz 2012    Temat postu:

ZAWORY CI KLEPIA BO ZEBRAL SIE NAGAR JA MIALEM PODOBNIE ALE MI KLEPALO CALY CZAS. JEST PEWIEN SPOSOB ALE DOSC RYZYKOWNY. JA ZARYZYKOWALEM I POMOGLO. WLEJ PELNY SYNTETYK I ZLEJ GO PO 1000 KM.POTEM WROC DO SWOJEGO. POWINNO POMOC U MNIE POMOGLO
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.galantklub.fora.pl Strona Główna -> Sprawy techniczne EAxA/W Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin